+32 11 24 69 80

Predictive marketing met folders.eu

13 June 2016

Retailers staan de dag van vandaag voor enorme uitdagingen door de digitalisering in hun sector. Informatie over de consumenten speelt hierin een belangrijke rol. Ontdek hoe één van de belangrijkste webpagina’s voor een retailer, de online folder, kan zorgen voor meer inzichten in het gedrag van consumenten. Dankzij onze unieke technologie worden pdf documenten gedigitaliseerd naar interactieve online publicaties. De impact van publicaties is nog nooit zo groot geweest!

Aanstaande donderdag kan je gratis licenties winnen, tijdens WebTomorrow.

Creëer dynamische & interactieve publicaties.

Offline media omzetten naar online media om een groter bereik te creëren; Via een online platform met e-viewer is het mogelijk om publicaties snel online te brengen en ze te voorzien van interactiviteit.

Zo kan de retailer de online publicaties linken naar zijn eigen website en delen op sociale media waardoor de conversie sterk verhoogt.  De online folder is een uniek communicatiemiddel dat nog te weinig gebruikt wordt om de consument online te bereiken.

Ontdek hoe consumenten jouw folders lezen.

Informatie over het online gedrag van consumenten is een key element voor ieder bedrijf om relevante inzichten te verkrijgen. In welke mate kan een huidige online publicatie hier een rol in spelen?  Er is ongekend veel data te halen uit een online folder. Wanneer een folder geopend wordt, kan de retailer zien welke pagina’s er gelezen worden, hoe lang de lezer hier op blijft en op welke artikelen hij klikt.

Ook externe factoren zoals locatie, weer en tijd worden verzameld. Retailers kunnen zo ontdekken hoe publicaties worden gelezen in bepaalde omstandigheden. Dit is interessante informatie die kan gebruikt worden om nieuwe content op af te stemmen.

Door het leesgedrag te analyseren is het mogelijk om in te spelen op de behoefte van de consument. Op die manier wordt het mogelijk om de marketingactiviteiten van elk bedrijf relevanter te maken!

Voordelen

Door een optimale online leeservaring aan te bieden en deze vervolgens te analyseren kan de retailer relevante content bieden aan zijn consumenten. Zo kan men de wensen, behoeften en de verlangens identificeren waardoor een maximale customer experience gecreëerd wordt.

Online folders helpen retailers bij het verhogen van het aantal leads naar de website, het engagement van zijn consumenten en optimaliseren van omzet. Dit dankzij het brengen van relevantie in online communicatie.

Benieuwd naar deze unieke tool? Op donderdag 16 juni is folders.eu aanwezig op WebTomorrow in Gent, hét event voor digitale & innovatieve mindsets!

Over folders.eu

folders.eu is een platform voor bedrijven om een publicatie om te zetten naar een prachtige en interactieve online publicatie. Hierbij vinden we het belangrijk dat uw publicatie relevant is voor uw doelgroep. De publicaties zijn op elk apparaat beschikbaar waardoor de consument ze altijd en overal kan raadplegen. Via deze online publicaties gaat het platform data van uw lezers verzamelen en analyseren. Zo verkrijgt u nieuwe inzichten waarmee u de  communicatie naar uw doelgroep relevanter kan maken.

Aanstaande donderdag zijn wij aanwezig op WebTomorrow om kennis te laten maken met predictive marketing in uw online publicaties. In no-time ontdek je hoe makkelijk het is om je publicaties te voorzien van verrijking en data-captatie mogelijkheden.

Win gratis licenties!

Op WebTomorrow geven wij enkele gratis licenties weg aan onze bezoekers. ‘s Middags om 12 uur en ‘s avonds om 16 uur geven wij telkens 7  licenties weg. Gebruik deze kans om vrijblijvend kennis te maken met predictive marketing.

U kan ons vinden op stand J, in de start-up-village.

Wij kondigen de winnaars aan op onze Twitter pagina’s: @Netmedia_Be. Volg tijdens het evenement ook zeker #WebTomorrow en @bloovi om op de hoogte te blijven van al het nieuws van de dag.