May 25, 2016

'Predictive marketing': Unieke inzichten, relevante content!

Retailers staan de dag van vandaag voor enorme uitdagingen door de digitalisering in hun sector. Informatie over de consumenten speelt hierin een belangrijke rol. Ontdek hoe één van de belangrijkste webpagina's voor een retailer, de online folder, kan zorgen voor meer inzichten in het gedrag van consumenten. Dankzij unieke technologie worden pdf documenten gedigitaliseerd naar interactieve online publicaties. De impact van publicaties is nog nooit zo groot geweest!

 

Creëer dynamische & interactieve publicaties

Offline media omzetten naar online media om een groter bereik te creëren. Via een online platform met e-viewer is het mogelijk om publicaties snel online te brengen en ze te voorzien van interactiviteit. 

Zo kan de retailer de online publicaties linken naar zijn eigen website en delen op sociale media waardoor de conversie sterkt verhoogt. De online folder is een uniek communicatiemiddel dat nog te weinig gebruikt wordt om de consument online te bereiken.

 

Ontdek hoe consumenten jouw folders lezen

Informatie over het online gedrag van consumenten is een key element voor ieder bedrijf om relevante inzichten te verkrijgen. In welke mate kan een huidige online publicatie hier een rol in spelen? Er is ongekend veel data te halen uit een online folder. Wanneer een folder geopend wordt, kan de retailer zien welke pagina's er gelezen worden, hoe lang de lezer hier op blijft en op welke artikelen hij klikt. 

Ook externe factoren zoals locatie, weer en tijd worden verzameld. Retailers kunnen zo ontdekken hoe publicaties worden gelezen in bepaalde omstadigheden. Dit is interessante informatie die kan gebruikt worden om nieuwe content op af te stemmen. 

Door het leesgedrag te analyseren is het mogelijk om in te spelen op de behoefte van de consument. Op die manier wordt het mogelijk om de marketingactiviteiten van elk bedrijf relevanter te maken!

 

Voordelen

Door een optimale online leeservaring aan te bieden en deze ervaring te analyseren kan de retailer relevante content bieden aan zijn consumenten. Zo kan men de wensen, behoeften en verlangens identificeren waardoor een maximale customer experience gecreëerd wordt. 

Online folders helpen retailers bij het verhogen van aantal leads naar de website, het engagement van zijn consumenten en optimaliseren van omzet. Dit dankzij het brengen van relevantie in online communicatie. 

  • By Admin 0 Comments