Centrum Zuid 1527d, BE-3530 Houthalen
Centrum Zuid 1527d, BE-3530 Houthalen

Checklist voor de meest optimale folder

Checklist for the most optimal folder
Haal het meeste uit je (digitale) folder met deze tips

Checklist voor de meest optimale folder

Als pionier en marktleider in het digitaliseren van (reclame)folders hebben we de afgelopen jaren veel inzichten opgedaan die we graag met je delen. Onderstaande checklist zal je helpen het meeste uit joúw (online) folder te halen.

Absolute basics

Corporate Identity
Huisstijl
Zorg dat je de huisstijl van je bedrijf duidelijk doortrekt naar je folder.
First Impression
Eerste indruk
Voorzie 1 duidelijke eyecatcher op de cover van je folder.
Contact
Contact
De lezers moeten onmiddellijk weten waar ze je kunnen vinden.

Afbeeldingen

Line of sight
Kijkrichting
Laat elementen en personen richting je producten kijken, da doet de lezer dit ook.
Image > text
Afbeelding > tekst
Golde rule: 25% text 75% image
Target group
Doelgroep
Zorg voor beelden waarmee de doelgroep zich kan identificeren.

Tekst

Benefit
Voordeel
Benadruk het voordeel voor de klant. Zij hebben geen boodschap aan wat jij vindt.
Pricing
Prijzen
Vermeld duidelijk de prijs. Werk niet met procenten.
Call to action
Call to action
Slechts geldig tot… Bestel vandaag nog en ontvang…

Interactiviteit

Links
Links
Leg links in je online folder naar je website, je webhop, …
Video & Audio
Video & Audio
Voeg filmpjes en geluid toe aan je online folder.
Dynamic
Dynamisch
Zorg voor meer relevantie in je folder door het toevoegen van dynamische content

Voordelen

Digital era
Digitaal tijdperk
Altijd en overal raadpleegbaar.
Visibility
Visibiliteit
Bereik je publiek zowel online als offline
Conversion
Conversie
Een folder biedt de mogelijkheid tot impulsaankopen en online trafiek naar je website en webshop
Gerelateerde berichten
nl_NLDutch