Pagina niet gevonden – Netmedia europe https://www.netmedia-europe.be Your partner in online communication Mon, 18 Mar 2019 16:32:51 +0000 nl-BE hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.2.1 https://www.netmedia-europe.be/wp-content/uploads/2018/10/nme_flaticon-150x150.png Pagina niet gevonden – Netmedia europe https://www.netmedia-europe.be 32 32 Predictive Marketing met folders.eu https://www.netmedia-europe.be/news/predictive-marketing-met-folders-eu/ Fri, 04 Jan 2019 14:12:19 +0000 https://www.netmedia-europe.be/?p=593 Retailers staan de dag van vandaag voor enorme uitdagingen door de digitalisering in hun sector. Informatie over de consumenten speelt hierin een belangrijke rol. Ontdek hoe één van de belangrijkste webpagina’s voor een retailer, de online folder, kan zorgen voor meer inzichten in het gedrag van consumenten. Dankzij onze unieke technologie worden pdf documenten gedigitaliseerd […]

The post Predictive Marketing met folders.eu appeared first on Netmedia europe.

]]>
Retailers staan de dag van vandaag voor enorme uitdagingen door de digitalisering in hun sector. Informatie over de consumenten speelt hierin een belangrijke rol. Ontdek hoe één van de belangrijkste webpagina’s voor een retailer, de online folder, kan zorgen voor meer inzichten in het gedrag van consumenten. Dankzij onze unieke technologie worden pdf documenten gedigitaliseerd naar interactieve online publicaties. De impact van publicaties is nog nooit zo groot geweest!

Creëer dynamische & interactieve publicaties.

Offline media omzetten naar online media om een groter bereik te creëren; Via een online platform met e-viewer is het mogelijk om publicaties snel online te brengen en ze te voorzien van interactiviteit.

Zo kan de retailer de online publicaties linken naar zijn eigen website en delen op sociale media waardoor de conversie sterk verhoogt.  De online folder is een uniek communicatiemiddel dat nog te weinig gebruikt wordt om de consument online te bereiken.

Ontdek hoe consumenten jouw folders lezen.

Informatie over het online gedrag van consumenten is een key element voor ieder bedrijf om relevante inzichten te verkrijgen. In welke mate kan een huidige online publicatie hier een rol in spelen?  Er is ongekend veel data te halen uit een online folder. Wanneer een folder geopend wordt, kan de retailer zien welke pagina’s er gelezen worden, hoe lang de lezer hier op blijft en op welke artikelen hij klikt.

Ook externe factoren zoals locatie, weer en tijd worden verzameld. Retailers kunnen zo ontdekken hoe publicaties worden gelezen in bepaalde omstandigheden. Dit is interessante informatie die kan gebruikt worden om nieuwe content op af te stemmen.

Door het leesgedrag te analyseren is het mogelijk om in te spelen op de behoefte van de consument. Op die manier wordt het mogelijk om de marketingactiviteiten van elk bedrijf relevanter te maken!

Voordelen

Door een optimale online leeservaring aan te bieden en deze vervolgens te analyseren kan de retailer relevante content bieden aan zijn consumenten. Zo kan men de wensen, behoeften en de verlangens identificeren waardoor een maximale customer experience gecreëerd wordt.

Online folders helpen retailers bij het verhogen van het aantal leads naar de website, het engagement van zijn consumenten en optimaliseren van omzet. Dit dankzij het brengen van relevantie in online communicatie.

Over folders.eu

folders.eu is een platform voor bedrijven om een publicatie om te zetten naar een prachtige en interactieve online publicatie. Hierbij vinden we het belangrijk dat uw publicatie relevant is voor uw doelgroep. De publicaties zijn op elk apparaat beschikbaar waardoor de consument ze altijd en overal kan raadplegen. Via deze online publicaties gaat het platform data van uw lezers verzamelen en analyseren. Zo verkrijgt u nieuwe inzichten waarmee u de  communicatie naar uw doelgroep relevanter kan maken.

The post Predictive Marketing met folders.eu appeared first on Netmedia europe.

]]>
Checklist voor de meest optimale folder https://www.netmedia-europe.be/news/titel-van-een-nieuwsbericht/ Sun, 17 Jun 2018 09:29:57 +0000 http://localhost/jeroen/netmedia/?p=197 Als pionier en marktleider in het digitaliseren van (reclame)folders hebben we de afgelopen jaren veel inzichten opgedaan die we graag met je delen. Onderstaande checklist zal je helpen het meeste uit joúw (online) folder te halen.

The post Checklist voor de meest optimale folder appeared first on Netmedia europe.

]]>
Als pionier en marktleider in het digitaliseren van (reclame)folders hebben we de afgelopen jaren veel inzichten opgedaan die we graag met je delen. Onderstaande checklist zal je helpen het meeste uit joúw (online) folder te halen.

Infographic-beste-folder

The post Checklist voor de meest optimale folder appeared first on Netmedia europe.

]]>
Digitale folder vs. papieren folder https://www.netmedia-europe.be/news/digitale-folder-vs-papieren-folder/ Sun, 17 Jun 2018 09:28:09 +0000 http://localhost/jeroen/netmedia/?p=195 Print wordt al enkele jaren sterk onder druk gezet, nu is ook de folder aan de beurt. Het gebruik van apps om je favoriete folders online te lezen neemt elk jaar sterk toe. Vooral het gebruik door de 20-49 jarigen is sterk aan het groeien. Hoe komt dit? De digitale folder heeft een aantal sterke voordelen: […]

The post Digitale folder vs. papieren folder appeared first on Netmedia europe.

]]>
Print wordt al enkele jaren sterk onder druk gezet, nu is ook de folder aan de beurt. Het gebruik van apps om je favoriete folders online te lezen neemt elk jaar sterk toe. Vooral het gebruik door de 20-49 jarigen is sterk aan het groeien. Hoe komt dit?

De digitale folder heeft een aantal sterke voordelen:

  • Folders zijn altijd en overal raadpleegbaar.
  • Directe links naar je webshop op individuele artikelen in je folder: no problem!
  • Aanbieders van digitale folders kunnen zowel beeld als geluid toevoegen aan hun folders.
  • De consument kan nog makkelijker producten vergelijken.
  • Leesgedrag analyseren: views, clicks, online sales… alles kan worden gebruikt om de consument beter te leren kennen.
  • Relevante content: dankzij data analyses van het leesgedrag ontvangt men enkel de promoties  waar hij/zij daadwerkelijk in geïnteresseerd is.
  • Externe factoren zoals ‘het weer’ kunnen gebruikt worden om de juiste promotie aan te bieden op het juiste moment.
  • Folders kunnen super snel en eenvoudig gedeeld worden met vrienden en familie op sociale media.
  • De brievenbus zit minder vol.

Een heel grote groep van de lezers van de online folders geeft aan dat het milieuaspect een heel belangrijke overtuigingsfactor is. Véél minder papierverspilling!

Wie leest er vooral digitaal?

Ongeveer 45% van de online folderlezers is tussen 18 en 35 jaar oud. Bijna 58% van de lezers is ook nog eens hoger opgeleid.

Niet enkel de consument heeft voordelen bij het gebruik van digitale folders, bedrijven kunnen ook genieten van een heleboel voordelen.

Directe links in de digitale reclamefolder zorgen voor veel meer website en webshop bezoekers en zo gaan de verkoopcijfers omhoog. De digitale en papieren reclamefolders vullen elkaar aan. Je kan je doelgroep meer bereiken via verschillende kanalen, hierdoor verhoogt de impact en effectiviteit van je folder. Zoals eerder gezegd kan je veel leren uit het leesgedrag van je doelgroep en communicatie aanbieden die beter past bij de persoon die je wil bereiken.

artboard-1Gaat papier helemaal verdwijnen?

Neen, studies laten ons zien dat er nog steeds sterke voordelen verbonden zijn aan het gebruik van printversies. Zo wordt de fysieke materie nog steeds als ‘authentiek’ gezien door het brein en wordt makkelijker onthouden.

Papier zorgt ook voor meer emotionele reacties in het brein, dit is belangrijk voor geheugen en merkenassociaties.

De digitale folders zijn echter overal en met elk (mobiel) apparaat raadpleegbaar. Zo kan je tijdens het koopproces de consument nog beïnvloeden, ook ver buiten je verspreidingsgebied.

Online geeft u ook nog de mogelijkheid uw folder uit te brengen voor diegenen die het interesseert.

Conclusie

De groei in gebruik van digitale folders blijft stijgen maar zal de papieren versie waarschijnlijk nooit helemaal van de markt duwen. Ze kunnen elkaar namelijk heel mooi aanvullen en kunnen dus best beide gebruikt worden.

The post Digitale folder vs. papieren folder appeared first on Netmedia europe.

]]>